2008-01-24

plan b

Har börjat en ny kurs i organisationspsykologi. Det är det tråkigaste och jobbigaste jag har varit med om, hittills. Det har ju bara gått tre dagar, så kanske lite svårt att uttala sig. Läraren är galen och säger saker som "men måste ni skriva av allt från overheaden, kan ni inte bara lyssna? ni behöver väl inte komma ihåg allt?" eller "jag hatar när folk lägger ett papper för att täcka av delar av OHn, men nu gör jag det ändå".

När jag gick hem idag tänkte jag att jag kanske ska bli syslöjdslärare istället. Man ska alltid ha en plan B.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha just ja det där med OHn ja! det hade jag glömt. vet du jag tror hela klassen genomgår en masspsykos just nu, det ÄR inte stressigt, men alla är stressade för att vi tror att det är det eller för att det kommer bli stressigt. Lite kejsarens nya kläder över det hela tänker jag. det stressigaste av allt är nog stressen i sig.