2007-05-07

kantglöd

Att sova på så många olika ställen som möjligt per dygn brukar jag ibland sporta lite i med mig själv. Idag är jag uppe i tre: säng, bil, nybekant soffa. Kunde ha blivit buss också, men hjärnan gick i 180 så det blev inget just då. Och som tur var inte heller på familjesamtalet jag lekte praktikant på.

Det är så länge sedan jag skrev, och till största delen beror det på att indesign har fyllt mitt huvud. Jag fortfarande typsnitt, textwrapping, fitting och andra layoutfenomen runtfarandes någonstans mellan näthinnan och cortex.

Orange och gröna tankar i pauserna. Det har inte blivit så många pauser, men det kanske är tur. Det kan nog sluta i berg- och dalbana annars, och jag vågarintevillintevetinte.

Funderar på att virka något. Grönt. Färg, kom och virvla mina sinnen!

Inga kommentarer: