2007-07-29

stolthet eller folkmusik

Imorgon börjar årets mest hajpade vecka. Pride och Urkult på samma gång. Jag är lika splittrad som alltid, men tre dagar på varje ställe blir nog fint.

Passande har jag fått en svampinfektion från helvetet. Mitt livs värsta hittills, tror jag. Och som om inte det vore nog har jag min kropp även sett till att dekorera mina nedre regioner med en megastor infekterad knöl i ljumsken. Risigare fitta får man leta efter. Suck. Man skulle kunna tro att kroppen försöker säga mig något. Eller ja, säga och säga. Snarare vråla:
"Du kommer aldrig att få ligga, det spelar ingen roll hur goda förutsättningarna är!".

Inatt drömde jag att jag hånglade med TVÅ av gubbarna på jobbet. Fy faen. Borde kanske bara acceptera tecknen, predika ödets makt och gå i kloster med en gång.

Inga kommentarer: